מצטייני בחורי צאנז יעוטרו בתארים בהילולת הדברי חיים

    ארבעים הבחורים המצוינים נבחנו בעל-פה על יותר מ-600 דפי גמרא עם תוספות בעיון ובהבנה מעמיקה, ואלו יזכו לקבל תעודות הצטיינות ויוכתרו בתואר "חבר"
    ישראל פריי No Comments on מצטייני בחורי צאנז יעוטרו בתארים בהילולת הדברי חיים

    היום חל יום ההילולא ה-140 של בעל הדברי חיים מצאנז זצ"ל • בחסידות מציינים את היום בטיש מרכזי, בעלייה לקברו, ובחלוקת תעודות ותארים למצטייני החסידות

    ארבעים הבחורים המצוינים נבחנו בעל-פה על יותר מ-600 דפי גמרא עם תוספות בעיון ובהבנה מעמיקה, ואלו יזכו לקבל תעודות הצטיינות ויוכתרו בתואר "חבר"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום כ"ה בניסן, יום ההילולא ה-140 של מייסד וראש שושלת צאנז, מרן הרה"ק בעל "דברי חיים" זי"ע, יגיעו המוני חסידי צאנז מכל רחבי הארץ ויתכנסו יחד בחצרו של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א שבקרית צאנז שבנתניה, להתכנסות מרכזית וסעודת הילולא.

    ההתכנסות המרכזית תחל בשעה 7 לפנות ערב בהיכל הגדול "היכל רוזנברג" בקרית צאנז שבנתניה. כמסורתה השנתית תיוחד ההתכנסות להתחזקות העדה הקדושה בדרכיו והליכותיו של בעל ההילולא, במלאת מאה וארבעים שנה להסתלקותו. במרכזה יערוך ממשיך השושלת כ"ק האדמו"ר שליט"א את שולחנו הטהור לכבוד יום ההילולא, בו ישא כמנהגו משא תורני במשנת זקנו הקדוש בעל ההילולא וישמיע דברי התחזקות.

    את ההתכנסות יפארו, אדמו"רים, רבנים, ראשי ישיבות, זקני ונכבדי עדת חסידי צאנז, ובמהלכה גם ייערך המעמד המסורתי "מעמד כבוד התורה", בו יעניק כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א עטרות כבוד לארבעים בחורים עמלי-תורה מצוינים, העילית מבין תלמידי הישיבות הגדולות של חסידי צאנז בקרית צאנז נתניה ובחיפה, אשר זכו לעמוד בהצלחה בכור המבחנים היסודיים על מאות דפי גמרא עם תוספות בעל-פה. זאת כפי שהנהיג כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז בעל 'שפע חיים' ו'דברי יציב' זי"ע להחזיר עטרה ליושנה ולהעניק תוארים רמים, תעודות "מורינו" ו"חבר" לתלמידים מופלגים.

    ארבעים הבחורים המצוינים נבחנו בעל-פה על יותר מ-600 דפי גמרא עם תוספות בעיון ובהבנה מעמיקה, ואלו יזכו לקבל תעודות הצטיינות ויוכתרו בתואר "חבר". הם אף יזכו בפרסי עידוד יקרי-ערך, שיוענקו להם על-ידי "היכלי התורה והחסד" דחסידי צאנז, המנהלים את רשת ישיבות צאנז בארץ.

    כפי שנמסר, המשך הענקת התעודות תהיה ביום ההילולא של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז זי"ע, ביום ט' בתמוז, וזאת על-פי צוואתו. ביום זה יוענקו תוארי "מורינו" לבחורים שנבחנו על 1000 דפים ויותר בעל-פה. לקראת סוף השנה גם יוענקו תעודות "צורבא מרבנן" לעשרות תלמידים מרשת הישיבות לצעירים של צאנז בארץ, שנבחנו על 300 דפים ויותר בעל-פה.

    סופרנו מציין, כי אמש נערכו בחצרות האדמו"רים שליט"א משושלת מלכות צאנז וכן בכל בתי החסידים של צאנז ברחבי הארץ והעולם "סעודות הילולא", בראשותם של אדמורי"ם וגדולי תורה וחסידות, בהם התוועדו ועסקו בתורותיו ובעובדות חייו של בעל ההילולא זי"ע. גם לעיר "צאנז" שבפולין הגיעו ומגיעים היום קבוצות חסידים מרחבי העולם, העולים להשתטח על ציון קדשו של בעל ההילולא זי"ע בבית החיים הישן שבעיר צאנז.



    0 תגובות